ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב פנים - עיצוב מודרני חמים לדירת 5 חדרים.

מעוצבת, יד ראשונה מקבלן.
ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים |סטודיו לעיצוב פנים

אחד היתרונות הגדולים ברכישת דירה ישירות מהקבלן, היא העובדה שהקונים יכולים לבצע בה שינויים ולהתאימה בדיוק לצרכים ולאופי המחייה שלהם.
 
בשביל זוג הדיירים עבורם בוצע הפרויקט, הורים לשלושה ילדים בגילאי 8, 6 ו4, היה חשוב לשנות ולעצב את הדירה כך שתתאים לאופי חיי היום יום שלהם ולנו היה ברור שבתהליך העיצוב הכולל, לצד השיקולים האסתטיים, נתחשב גם בבקשתם של כל חמשת הדיירים ליצירת מרחב מגורים חמים, מעוצב, ומשפחתי.


הדירה בת 5 חדרים, ממוקמת בקומה השנייה בבניין בן 4 קומות בפרויקט מגורים חדש בנס ציונה. היא משתרעת על פני 160 מ"ר והסכום שהוקצב לשיפוץ היה 600,000 אלף ש"ח.
מלבד עבודות העיצוב הייחודיות והליווי האישי, כלל הסכום גם את עלויות השינויים שביצע הקבלן בהתאם לבקשות הדיירים; שינויים מבניים ושינוי מערכות ותשתיות כגון חשמל מיים והמיזוג.

ישנו יתרון ברור לרכישת דירה מקבלן והוא האפשרות לבצע שינויים כבר על התוכניות עוד לפני הבניה בשטח ובכך לחסוך עליות רבות ו"כאבי ראש" מיותרים המאפיינים עבודות שיפוץ באופן עצמאי. 

מכיוון שעדיין עוד לא בנו את הדירה, רוב השינויים שמסרנו לקבלן לבצע תומחרו בעלות מינימלית דבר שחסך לנו כ 30% מהתקציב !
מעבר לכך, עוד לפני שניגשנו לבחירת הפריטים ומיקום האלמנטים השונים בדירה, דאגנו שכל מערכות החשמל, המיזוג והמים יותאמו לתכנון והעיצוב העתידי שלנו.

אחד הדברים המהנים ביותר שיכול אדריכל או מעצב לבקש הוא לקוחות המעניקים לו חופש מלא ביצירה. בעלי הדירה היו בדיוק כאלה, מה שסייע לעבודה יעילה ומדויקת בהמשך. תחילה התרכזנו בגיבוש קונספט עיצובי וסגנוני, לבקשת הדיירים שרצו "סגנון מודרני, חמים ואומנותי", ולאחר מכן התאמנו את חללי הבית לאופי הדיירים שיחיו בו.


הוחלט במשותף להשקיע את מירב המשאבים בחלל המרכזי - הסלון.
בסלון עוצב קיר הצפייה המרכזי כך שיהיה בעל נוכחות מרכזית אולם עם זאת נבחרו לו צבעים ניטרליים, כדי להימנע מהאפשרות שימאיס עצמו על הדיירים בעתיד.
את האווירה החמימה השלימו הרהיטים, סלון בסגנון מודרני בעל קווים ישרים בגוון חאקי אפרפר שהצטרף לפריטי נוי משלימים ולכריות בצבעי סגול חמים.


לשם האיזון בחרנו למקם שלושה שולחנות אירוח קטנים יחסית במקום אחד מרכזי, שולחן מלבני נמוך בגוון במבוק מגורען שאליו הוצמדו זוג שולחנות נרוסטה מרובעים להשלמת האווירה.


אותו קו עיצובי מודרני חמים נבחר גם למטבח, שם רצינו ליצור אווירה של ניקיון ופשטות עיצובית לצד פרקטיות. הדיירים ביקשו לשים דגש על תכנון מקומות אחסון ומשטחי עבודה יעילים. לכן באמצע המטבח הוקם אי עבודה עם אחסון המשמש גם כן לארוחות יומיומיות במהלך השבוע.

 
להבדיל מהצבע הלבן האחיד שנבחר לארונות המטבח והשיש קיסר האפור המאופינים כקרירים, הוחלט לבחור שולחן עץ בגוון טבעי וחמים שיהווה מוקד משיכה מרכזי בחלל.

פינת האוכל העגולה, בקוטר 130 ס"מ, עשויה מעץ במבוק מגורען ועוצבה באופן אישי עבור הדיריים כך שתהיה גם האפשרות לפתיחה לגודל של עד 3 מטרים ותוכל לארח 15 סועדים.
מעל השולחן מוקם גוף תאורה מדהים העשוי מפורניר מגולגל סביב עצמו, המעניק לסביבת השולחן אווירה חמימה מיוחדת ואינטימית.


עיצוב עבור חדר ילדים מהווה אתגר שכן להבדיל מלקוחות מבוגרים היודעים לומר בבירור מה הן העדפותיהם האסתטיות, ילדים נוטים לבחור באופן אינטואיטיבי.


כל אחד מחדרי הילדים עוצב בנוכחותם ובשיתופם של הילדים והדבר כלל התייעצות לגבי אופי החדר, סוגי הרהיטים,עיצוב מדבקות הקיר ואפילו גווני הקירות.


חדרה של הבת נצבע בורוד בהיר ועוטר בכוכבים ופיות, לפי בקשתה. בחדרי הבנים נצמדנו לסקאלת הכחולים הקרים תוך שילוב נגיעות בצבעים חמים ומקפיצים- צהוב וכתום.

לעומת זאת בחדר ההורים ביקשנו ליצור תחושה אחרת, רגועה ושלווה לצד שילוב אלמנטים היוצרים דינמיות. עיקר תשומת הלב מוקדה בעיצוב ראש המיטה, בו שולבו צורות גרפיות בלבן על רקע זכוכית חלבית, את הקירות צבענו בגוון חאקי ולריהוט הענקנו צבע לבן שירכך את החמימות של הקירות.
 

יש לציין כי את המיטה וראש המיטה עצמה עיצבנו במיוחד עבור הדיריים והיא יוצרה במיוחד עבורם ע"י נגר מיוחד לעבודות מסוג זה, המשלבות עיצוב של כמה חומרים, במקרה זה עץ וזכוכית חלבית.


ובחדר הרחצה הסמוך לחדר השינה, עוצב בגווני שחור ולבן שהעניקו את הטון הדרמטי.



התוצאה שקיבלנו היתה דירה מעוצבת ובאווירה חמה ומשפחתית המותאמת לכל הנפשות החיות בה.
הפריטים האהובים עלינו בפרוייקט היו קיר הפלזמה הגיאומטרי בסלון, וראש המיטה הלבן בחדר השינה.
פריטים אלו עוצבו ויוצרו במיוחד עבור הדיירים והם משקפים את אופיים.


ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו, הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הסופי הוא תוצאה בין דרישות הדיירים ואופיים הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומתבטאים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו בסטודיו שלנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.

יחד עם הדיירים אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לדירה.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.


10 תגובות:

  1. עבודה מדהימה! אהבתי מאוד את האהילים המשגעים והאם מותר לשאול היכן ניתן למצוא את פינת האיפור שרואים בצילום של חדר השינה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ענת!
      את פינת האיפור עיצבנו במיוחד עבור הלקוחות וייצרנו בנגרייה.

      מחק
  2. מסתבר שמעבר לכישרון ויכולות עיצוב יש לכם גם חוכמת תכנון טובה, שאפו!

    השבמחק
  3. נהדר!
    התמונות לפנים! נראות כאילו נלקחו ממגזין, עושה חשק לקנות דירה

    השבמחק
  4. איזה בית מדהים שווה כל שקל

    השבמחק
  5. יש יתרונות ויש חסרונות לרכישת דירה מקבלן. צריך לבדוק טוב טוב מה מקבלים לפני שחותמים. כמו מכרז - כותבים את כל הדרישות ואז בודקים מי יתן מענה הולם

    השבמחק
  6. כתבה מעניינת מאד, רואים שהושקעה מחשבה בתהליך העיצוב והתוצאות הנפלאות מוצגות בתמונות. כמו שכתבתם לקניית דירה חדשה מקבלן ישנם יתרונות אך חשוב מאד לבדוק שלא קיימים ליקויי בניה שונים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...