ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

פסטיבל עיצוב ושיפוץ הבית ישראל גני התערוכה


בונים או משפצים? מעוניינים לעצב את הבית? 
הכתבה הזו בדיוק בשבילכם!

במהלך השבוע הזה מתקיים פסטיבל עיצוב חגיגי מלא באירועים מופעים והשקות שבמסגרתו 150 מציגים שונים יציגו בפניכם  את כל החידושים והטרנדים מתחום עיצוב הבית.


אז במיוחד עבורכם קפצנו לתערוכת העיצוב ישראל 2012  כדי לראות ולסקור לפני כולם מה חדש בעולם העיצוב בישראל.


הביתן של נגב קרמיקה מציג את כל החידושים והטרנדים האחרונים מתחום הריצופים וחיפויי הקירות בתערוכה תוכלו להתרשם ממגוון הקולקציות השונות שהחברה מציגה תחת הסגנונות השונים ,URBAN ,CLASSIC VINTAGE ,FASHION
בכל סגנון ניתן למצא אוסף של מרקמים, גוונים, גדלים ואביזרים משלימים לעיצוב הבית וחדרי האמבט.
בנוסף בביתן עצמו תוכלו להתרשם ולהתנסות בתוכנת ההדמיות שמציעה החברה.


מציגים נוספים מתחום הריצופים וחיפויי הקירות הם הייבואנים אחים לוי קרמיקה הפעם הציגו ביתן יצירתי ומלא בהשרה הקולקציה שאחים לוי בחרו להציג היא בסגנון האורבני: אריחי בטון ודמויי בטון בגדלים שונים ובעלי מרקמים מעניינים.


 חברת אלקטרה שהשיקה במיוחד בתערוכה את קולקציית המדבקות המעוצבות למזגן הביתי, מוסיפים לנו עוד קצת צבע לחיים... עשרות דוגמאות מרהיבות לבחירה לשדרוג המזגן ברגע מתאים ומומלץ מאוד לחדרי הילדים.


איך יוצרים טכנולוגיה בסטייל שאלתם? אז תראו את הביתן הצבעוני שמציגים חברת smeg האיטלקית המציעים מגוון של מוצרי חשמל לבית המעוצבים בקפדנות תוך דגש על איכות ואסטתיקה עיצובית, את המקררים שלהם אתם חייבים לראות!


את חברת הטפטים הגדולה והמובילה בישראל גולדשטיין גלרי טפט אתם בטח כבר מכירים.... אבל את הקולקציה החדשה שהם חושפים עוד לא ראיתם!
בביתן ניתן להתרשם מעשרות דוגמאות של טפטים וחיפויי קירות מרהיבים, "השנה חשפנו בפניכם את "קולקציית המעצבים" סדרת הטפטים וחיפויי הקירות המעוצבים ע"י מעצבי העל המוכרים מהעולם כגון קארים ראשיד, סימונה מיקאלי, זהה חדיד, אולף מוריץ ועוד רבים טובים ומוכשרים" מספרת לנו שרית אחראית קשרי אדריכלים.


את ההפתעה של התערוכה קיבלנו מכיוון לא צפוי... חברת דלתות הביטחון רשפים הציגה קולקציה מדהימה של דלתות חוץ  המאופינות באלמנטים גאומטרים ואורגניים השוברים את סטנדרט הדלתות הרגילות והצפויות, "בקולקציה החדשה שלנו רצינו להפתיע ולחשוב מחוץ לקופסא! גם מבחינת שילוב מגוון החומרים כגון פליז, אלומניום ועץ  וגם ממגוון הטקסטורות שעוצבו בהשראת הטבע ובנוסף עדיין שמרנו על  ההגדרה של הדלת כדלת ביטחון לבית."  מספרת לנו נטע אחראית קשרי אדריכלים.
נסכם  את זה במילה אחת: יצירתיים!




חברת הווילונות לבית אורגון הציגה השנה בתערוכה קולקציה מרהיבה של סגנונות בדים לוילונות , כשהקו המוביל העונה הוא הסגנון המודרני והנקי צבעי הלבן והקרם שולטים ! ובנוסף החברה הציגה מגוון רחב של פיתרונות הצללה המשתלבים בבית החכם כגון תריסים צילונים ומסילות חשמליות  הנשלטים ע"י שלט ואף מהנייד.


חידוש נוסף שפגשנו בתערוכה הם חברת  Eco elegant  המעצבים מוצרים מבטון משופר בביתן שלהם ניתן להתרשם ממדרגות, כיורים, משטחי עבודה, ואף אריחי חיפוי שכולם עשויים מיציקות בטון


חברת אבן קיסר הציגה וחשפה השנה בארץ את הקולקציה שהוצגה גם בתערוכת יורוקוצ'ינה כאשר המגמה השנה היתה שימוש בטקסטורות ומרקמים עדינים המשתלבים גם במשטחי עבודה וגם בחיפויי קירות, הקולקציה מחולקת לכמה סגנונות קלאסיקו, סופרמו, מוטיבו וקונצטו.




מאוד התרשמנו מהביתן של חברת כורש המתמחה בריצופים וחיפויי קירות, השנה הציגה החברה את קולקציית אריחי הבטון לריצוף וחיפויי הקיר בשילוב חברת גרין וול.


חשיפת ההשקות הם עכשיו לייב מהתערוכה!!!! 
צפו בעדכונים באופן שוטף במהלך כל השבוע, חזרו והתעדכנו, בקרוב יועלו תמונות של השקות נוספות....

צפו גם בסרטון הפרומו לתערוכה:

 

שימו לב!!! כל הקודם זוכה!
במסגרת פסטיבל העיצוב קיבלנו 20 קופוני הנחה לכניסה לתערוכת העיצוב 2012, כל הקופונים הם עבורכם!!!
אז מי שמעוניין בקופון הנחה לכניסה לתערוכה + מגזין עיצוב, צריך פשוט להיכנס לדף שלנו בפייסבוק בטאב "חדשות העיצוב" יש למלא את הפרטים והקופון בדרך אליו :)

12 תגובות:

  1. נראה שיש דברים מעניינים השנה הכניסה בתשלום?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן יוסי הכניסה בתשלום
      תוכל להרשם לרשימת תפוצה שלנו ולקבל קופון הנחה
      ומגזין עיצוב מתנה...

      מחק
  2. באמת מעניין נראה לי שאקפוץ לביקור

    השבמחק
    תשובות
    1. רות שווה לקפוץ ולהתרשם
      את יכולה להרשם לרשימת תפוצה שלנו ולקבל קופון הנחה לכניסה לתערוכה + מגזין עיצוב מתנה

      מחק
  3. אני מעוניין בקופון הנחה לכניסה לתערוכה

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה אבי !
      אתה יכול להרשם לרשימת התפוצה שלנו ולקבל ישירות למייל קופון הנחה לכניסה לתערוכה+מגזין עיצוב מתנה....

      מחק
  4. טומונות יפות נראה מעניין. אשתדל לבוא

    השבמחק
  5. תערוכה יפה מאוד, תודה לכם על ההזמנה

    השבמחק
  6. היה נהדר, תודה על כל תשומת הלב הרבה למרות כל העומס שהיה שם!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה!
      היה מאוד מעניין ושמחנו לקחת חלק בסיקור התערוכה!
      נתראה בתערוכה הבאה ...

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...